|
friendlyway Visitor Access Control
Popis
friendlyway EasyLobby SVM™ (Secure Visitor Management), zajišťuje komplexní registrace návštěvníků, sledování, podávání zpráv a tisk badge, stejně tak webové před-registrace zaměstnancem, integraci řízeného vstupu, a pracovní doby zaměstnanců a docházku.
Ať už máte pro vítání a příjem návštěvníku ochranku nebo recepční, nebo bezobslužné vchody, kde chcete, aby se návštěvníci registrovali sami u kiosku, friendlyway EasyLobby umožňuje vaší organizaci:
- Řídit přístup k vybavení
- Urychlit proces příchodu a odchodu návštěvníka
- Přesně zaznamenat podrobné informace o návštěvníkovi (bez psaní!)
- Tisk ve vysoké kvalitě, profesionální vzhled badge pro návštěvníky
- Udržet informace o návštěvnících v soukromí
- Analyzovat údaje o návštěvnících a provádět dotazy na databázi
- Zlepšit a automatizovat bezpečnost ve vstupních halách
- Vylepšit svojí image profesionálním přístupem k návštěvníkům
- Umožnit návštěvníkům a zaměstnancům cítit se bezpečněji
friendlyway EasyLobby SVM software a systémy jsou instalovány v tisících organizacích po celém světě, včetně společnosti "Fortune 2000", ve federálních a místních vládních agenturách, obytních budovách, nemocnicích, univerzitách, školách a dalších.
Funkce
Zjednodušený vstup (méně než 20 sekund od vstupu k tisku badge) |
Udržujte informace o návštěvnících důvěrné (lidé by neměli mít možnost vidět, kdo jiný navštívil firmu nebo koho navštívili)
|
Zachycení podrobných informací o návštěvníkovi rychle a přesně pro identifikaci, badge a sledování, kdo je ve vašich budovách a proč |
Identifikovat a udržet nežádoucí osoby od získání vstupu do prostor díky funkci Watch List |
Tisk profesionálně vyhlížejících, plně barevných badgí podle typu návštěvníka |
Povolit některým nebo všem zaměstnancům předběžnou registraci svých návštěvníku přes intranet / internet, pro lepší kontrolu, kdo je oprávněn ke vstupu do zařízení |
Nouzová evakuace jedním kliknutím, zpráva obsahuje seznam lidí, kteří jsou právě v budově, a musí se s nimi počítat (tento seznam muže být také automaticky odeslán e-mailem na externí hasičskou a policejní stanici) |
Prezentujte více profesionální a bezpečný image vašim návštěvníkům a zaměstnancům pro jejich pocit bezpečí |
Jednoduché generování hlášení a vyhledávání v databázi |
|
Výhody
- Škálovatelnost od jednoduchého systému po síť o stovkách, ve velkých podnicích, centrální administrace
- Správa a sledování návštěvníků, balíčků a aktivit v jedné aplikaci
- Automatický, plánovaný import seznamu vašich zaměstnanců z jakékoliv databáze nebo Active Directory
- Terminál plně přizpůsobitelný a s mnoha funkcemi pro automatickou registraci
- Programovatelné bezpečnostní výstrahy (na obrazovce, email, SMS)
- Úzce integrovaný s více než 30 významnými systémy řízení přístupu
- Snadná instalace, jednoduchý k pochopení, snadné použití
- K dispozici také ve španělštině, francouzštině a němčině
|
|
|
|