|
friendlyway Queue Management System
Popis
friendlyway Queue Management System je určen pro správu fronty moderním, velmi účinným a zároveň flexibilním způsobem.
Systém umožňuje bankám, ústavům a veřejným institucím v oblasti zdravotnictví, sociální a vzdělávací oblasti řídit potřeby zákazníků rychle a efektivně. Statistiky a hodnocení nabízejí informace o pořadovém čísle, čekací době a dalších podrobnostech o zpracovaných postupech a jsou tak důležitými nástroji pro optimalizaci organizace.
Zákazníci si mohou vybrat mezi nejrychlejší možnou volbou, nebo si rezervovat svého osobního poradce. Osobní kontakt, který hraje důležitou roli ve vztahu zákazníka a společnosti je tak zachován díky elektronickému vyvolávacímu systému.
Funkce
Strukturované a účinné řízení front |
Osobní poradenství: zákazník si může zvolit svého oblíbeného poradce
|
Optimalizace zdrojů a zlepšení účinnosti provozu |
Snížení vnímané čekací doby, díky možnosti informativních a zábavných odkazů |
Snížení čekací doby, díky inteligentnímu zpracování čekacích smyček |
Sledování čekací doby a vyhodnocení podrobných statistik |
Výhody
- Výpis služeb nebo osobních poradců na jednom dotykovém systému
- Automatické přiřazení čísla a tisk lístku na tiskárně terminálu
- Funkce pro přestávku a nahrazení pracovníka
- Statistické vyhodnocení procesu, počet návštěvníků, a pracovní vytížení zaměstnanců
- Flexibilní přiřazení zaměstnanců na služby
- Vizuální a zvukové oznámení pro návštěvníky
- Prezentace vnitřních informací nebo reklamy na displejích
|
|
|
|