|
friendlyway Wayfinding Solution
Popis
friendlyway nabízí jednoduché, intuitivní, ale zároveň komplexní řešení, které muže být instalováno na veřejných místech s komplexním prostředím. friendlyway Wayfinding Solution poskytuje uživateli podrobné zobrazení mapy komplexu se zobrazením pater. Dotyková obrazovka umožňuje zvolit cíl ze seznamu nebo bezprostředně na mapě. Požadovaná poloha je automaticky zvýrazněna na mapě a systém nakreslí cestu ke koncovému bodu.
Uživatel také dostane pomocné informace týkající se hledaného místa, například podrobný popis obchodu, zahrnujíci text a obraz. Velký modul v horní části obrazovky umožňuje zobrazení reklam. Toto řešení také umožňuje začlenění informací o aktuálních akcích přidáním interaktivních bannerů, které obsahují informace o nabídkách a nasměrují uživatele k požadovanému obchodu.
friendlyway Wayfinding Solution obsahuje administrační rozhraní, které nevyžaduje pro úpravy znalost programování. Systém muže být upraven provozovatelem během několika minut a změny jsou zobrazeny na všech obrazovkách v reálném čase.
Funkce
Interaktivní detailní mapa každého patra, s uvedením obchodu, služeb, informačních center, atd. |
Funkce hledání cesty, umožňuje zobrazit cestu přímo k cílovému bodu
|
Interaktivní přehled destinací, seřazený podle kategorií a abecedně |
Moderní, atraktivní dotykové rozhraní s animovanými prvky |
Pomocné informace, včetně popisu obchodu a interaktivních bannerů |
Zobrazuje kontextovou reklamu, jako slideshow, animaci, video |
Vyhledávání informací zadáním hledaného výrazu |
Rozsáhlé administrační rozhraní, které umožňuje rychlou aktualizaci obsahu bez speciálních dovedností |
Centralizovaná správa dat pro více terminálů |
Množství hodnotících nástrojů pro výpočet počtu kliknutí k vybraným skupinám výrobků a značek |
Výhody
- Zvýšení prodeje v obchodech, protože je snazší najít místa a produkty
- Zvýšení spokojenosti zákazníku díky lepší navigaci a více informacím
- Další příjmy z umístění reklamy
- Moderní, inovativní image obchodního centra
- Zlepšení kvality služeb zákazníkům prostřednictvím analýzy chování zákazníků
- Lepší zákaznický servis, protože personál není zaneprázdněn častými dotazy zákazníků
|
|
|
|